Open Dag Biljartclub Buitenpost prima dag

De open dag van Biljartclub Buitenpost is erg geslaagd.Het werd een gezellige dag. Het belangrijkste doel was wat meer bekendheid te geven aan (het bestaan van) de club en daar naast misschien wat meer leden te werven. Deze doelen werden ruimschoots gehaald. Er was een komen en gaan van leden en belangstellenden, er werd – uiteraard – gebiljart, maar er werd ook bij een kop koffie en een koek kennis gemaakt met elkaar. Een paar enthousiastelingen meldden zich direct aan als lid, een paar anderen willen eerst een dagdeel mee biljarten in een van de niveaugroepen.

Sommige bezoekers waren nieuwsgierige biljarters van andere clubs, die toch wel wat jaloers werden op de Buitenposter accommodatie met drie eigen biljarts en koffie / thee in eigen beheer. De biljartzaal staat zeven dagen per week ter beschikking van de leden en een groot deel van die tijd wordt er fanatiek gebruik van de zaal gemaakt. Een misverstand dat in de loop van de dag naar voren kwam, was dat de club alleen toegankelijk zou zijn voor mensen die 55 jaar of ouder zijn. Dat was ooit zo, maar die voorwaarde is inmiddels losgelaten. Iedereen die een beetje kan biljarten of dat wil leren, is welkom. Een impressie van de open dag vindt u op www.flickr.com/photos/buitenpost/albums/ met een groot aantal foto’s van Hielke Boorsma. De club heeft een eigen website: www.biljartclubbuitenposteo.nl.

Onderstaande foto’s zijn voor het overgrote deel gemaakt door Hielke Boorsma.