Open dag 6 januari 2018

Biljartclub Buitenpost organiseert een Open Dag

In Buitenpost bestaat al bijna 30 jaar een biljartclub, Biljartclub Buitenpost. Deze naam doet niet helemaal recht aan de club, want de leden zijn afkomstig uit (bijna) alle dorpen van Achtkarspelen. Op dit moment kan de club wel wat nieuwe leden gebruiken en organiseert daarom op zaterdag 6 januari a.s. een open dag. Vanaf 10.00 uur bent u welkom in de biljartzaal aan Herbranda 1 9285 NR in Buitenpost, waar u tot ongeveer 16.00 uur kennis kunt maken met de biljartclub, de biljartsport en met een aantal beoefenaars ervan. Een kop koffie of thee staat voor u klaar en natuurlijk kunt u zelf ook een balletje ‘stompen’.

Wanneer u (vooraf) iets meer over de club wilt weten, kunt u onze website bezoeken: http://www.biljartclubbuitenposteo.nl/

De ongeveer 70 leden, waaruit de club nu bestaat, spelen in 5 niveaugroepen. De groepen spelen elke week op een morgen en op een middag (bijvoorbeeld op woensdagmorgen en vrijdagmiddag). Op maandagavond is er driebanden, op woensdag- en donderdagavond is er vrij biljarten: leden van alle groepen biljarten met elkaar en er komen dan ook biljarters die overdag niet kunnen. Tussen de partijen door kan er tegen een kleine vergoeding een kop koffie of thee gedronken worden, want het sociale aspect speelt een belangrijke rol.

Kortom: op 6 januari bent u van harte welkom in de biljartzaal van Herbranda 1 Buitenpost.