algemeen

OPEN-DAG BILJARTEN BUITENPOST

Na het succes van de open-dag van het vorige jaar doet de Biljartvereniging Buitenpost e.o. op zaterdag 2 februari de deuren van de biljartzaal, Herbranda 1 Buitenpost, weeropen om belangstellenden te ontvangen.

Onze bloeiende vereniging heeft op dit moment 75 leden, die iedere week een morgen en een middag zich aan het spel wagen. Om het voor iedereen zo aantrekkelijk mogelijk te maken worden de leden overdag ingedeeld in groepen die ongeveer hetzelfde aantal punten (caramboles) kunnen maken.

’s Avonds en in de weekeinden kan er ook altijd gespeeld worden, gewoon voor de gezelligheid of om het spel beter te leren beheersen.

Naast het actief bezig zijn, is het onderlinge contact een belangrijke factor en de kans op vereenzamen neemt af. Eenzaamheid komt op alle  leeftijden voor, maar het percentage eenzame mensen neemt wel toe met de leeftijd.

Vooral in de groepen van mensen die minder of geen ervaring  hebben is er nog enige ruimte om mee te doen.

Mocht uw belangstelling gewekt zijn, kom dan gerust eens kijken en een balletje stoten.( Materialen om te spelen zijn aanwezig)

De biljartzaal is deze open-dag geopend van 10-17 uur en een aantal leden en bestuursleden willen u graag verwelkomen.