club kampioenschap

Clubkampioenschap 17 maart 2016

Nadat de voorronden waren gespeeld zijn we op donderdagmorgen met 10 spelers begonnen te spelen om het kampioenschap. We hebben deze dagen 2 spelers welke nog nooit meegedaan hadden.

Direkt in de eerste partij Begon de Bruin met een mooie score van in totaal 17 carambols terwijl hij er maar 13 hoefde te maken. Oo van der Land(Gerke) scoorde vrij hoog met 69 carambols. In de loop van de ochtend begonnen de zunuwen toe te slaan en Zowel de Bruin en Gerke kregen last van een dip. Ongemerkt maar goed spelend kwam Ulbe Stellema opzetten en wist door regelmatig te scoren aan het eind van dag 1 de koppositie te nemen met 133,57%. Op de tweede plaats staat na dag 1 Jan Groeneweg met 114,48% en derde de van een dip herstelde Gerke van der Land met 110,34%. Morgen maar weer eens zien wie er goed geslapen heeft.