Avondwedstrijden

Het seizoen is weer begonnen en de avondwedstrijden beginnen binnenkort ook weer.Op Maandagavond 26 september gaat de driebanden competitie van start met13 bljarters. aanvang 19.00 uur.

Jos kemps is groepsleider en Gerke van der Land houdt de stand bij. Als gerke dit wil natuurlijk.De volgende biljarters hebben zich hiervoor opgegeven: H. Postma, R.R van der Woude, G van der land, J de Haan, H Risselada, J kemps, J Groeneweg, H van Veenendaal, R Postma, W Meijer, A Meerstra, L Oldenburger en E IJlstra.Op Woensdagavond 28 september gaat om 19.00 uur de Libre competitie van start. J de Haan houdt de stand bij en T Rispens is groepsleider.De volgende biljarters hebben zich hiervoor opgegeven: R van der Land, RR van der Woude, J Kemps, A Lyklama a Nijeholt, J de Haan, DK Miedema, R Postma, Mevr. JA Postma, W Meijer, J Groeneweg en T Rispens.Ook op Donderdagavond ( 29 september)wordt er een Libre competitie gespeeld welke om 19.00 uur begint. Door deze groep moet er nog een groepleider benoemt worden en iemand die de stand bij houdt.De volgende biljarters hebben zich hiervoor opgegeven: R van der Land, RR van der Woude, J Geertsma, C Hatzman, D de bruin, F Beiboer,en S van der Woude. Op deze avond kunnen we nog enkele biljarters gebruiken.