Laatste update van en over de Jeltingalaan

Dit is het laatste bericht over de vorderingen aan de Jeltingalaan: de verhuizing heeft immers donderdag 25 november plaatsgevonden.
Er waren bij die verhuizing heel wat vrijwilligers aanwezig, die in een rap tempo de zaal hebben leeggehaald. Om 12.00 uur stond / lag alles aan de Jeltingalaan, behalve de lampen, het laminaat en de biljarts.

Aan de Jeltinga is er in de afgelopen maand weer heel wat werk verzet en waren er wat bijzondere verrassingen: we kregen zomaar € 750,- van de Fonteinkerk. De inbraak in ons gebouw vond de kaartclub van de kerk reden genoeg om hun goede-doelen-potje aan te spreken.
We ontvingen van verschillende kanten giften. Een aantal daarvan staat in de vorige update vermeld. Daarnaast ontvingen we giften van een broer van Jan Groeneweg, van een nieuw lid in groep A, Auke Smid, van Louw de Winter, van ene Y. Bloemhof en een zeer royale van ons lid van verdienste, Wim Meijer.

Inmiddels hebben we internet (en WIFI), heeft onze nieuwe zaal een geavanceerd audio-systeem, waarvan de 8 speakers door Albert en Meine in het plafond zijn verwerkt en heeft de stamtafel een plek gekregen met daarboven een paar chique industriële lampen.

Een zwager van Albert heeft alle deuren in één dag aangebracht.
Albert en Meine hebben de beschadigde voordeur gerepareerd.

En ze hebben bescherming aangebracht tegen al te enthousiaste parkeerders.
Roel Groenbroek heeft ons toekomstige fietsenhok opnieuw betegeld. In het fietsenhok is rekening gehouden met e-bikers: je kunt je accu daar opladen, met dank aan Albert.

Deze opsomming is uiteraard niet volledig. Voor degenen die dat nog niet gedaan hebben: kom eens een kijkje nemen; veel tijd heb je niet meer, want over een paar weken gaan we hier biljarten.