update nieuwe biljartzaal…

In de eerste plaats hopen wij natuurlijk dat het goed met jullie allen gaat!

Verder is het alweer enige tijd geleden dat jullie iets van ons gehoord hebben over de voortgang van werkzaamheden aan ons nieuwe gebouw.
Er is al heel wat werk verricht:
-Er is en nieuwe ingang gemaakt,
-Er is een keuken gekocht op marktplaats,
-Het plafond is geheel verwijderd,
-De verwarming is eruit gehaald en verkocht,
-Al het oude ijzer is verkocht,
-De stroom leidingen zijn verwijderd,
-De dubbele deuren van de zaal zijn niet meer nodig en zijn verwijderd
-Alle niet bruikbare spullen zijn afgevoerd naar de stort.
-Er is 660m2 PIR-plaat van 10 cm. dikte besteld, dit wordt in partijen afgeleverd. Inmiddels is begonnen met het dak te isoleren en zijn er al 8 vakken gevuld met PIR-plaat (er moeten in de zaal nog 24 vakken gedaan worden). Volgende week komt er een hogere steiger, zodat ook de overige vakken geïsoleerd kunnen worden.
De bouwcommissie is, samen met een aantal andere leden, steeds in touw om er iets moois van te maken. Het werk gebeurt op dit moment steeds door een klein groepje, anders loop je elkaar in de weg, ook in verband met de Corona is dat beter. Door verschillende mensen is aangeboden om te helpen. GEWELDIG!!! Maar, dat hoeft nu nog niet, die tijd komt nog wel! Wij hopen dan ook dat jullie dan ook spontaan paraat zullen staan zodat wij straks onze intrek kunnen nemen in een gebouw dat wij voornamelijk gezamenlijk tot stand hebben gebracht!

Bijgaande foto’s geven vast wel een goede indruk van het gedane werk!

Namens het bestuur,
Jan Groeneweg, voorzitter