Update 31 mei

Mei was een maand van meevallers en successen: via Siemon Lautenbach kunnen we een biljart krijgen en via Romke Hoekstra krijgen we een nieuw geavanceerd koffiezetapparaat.
Van de Rabobank ontvangen we een cheque van € 1500,-.

En Symen van der Berg maakt op 29 mei een serie van maar liefst 104 punten.

NLdoet komt in actie:

Afgelopen vrijdag en zaterdag (27 en 28 mei) zijn vrijwilligers keihard aan het werk geweest bij onze toekomstige locatie. Er zijn voorbereidingen getroffen om parkeerplaatsen voor mindervaliden aan te leggen. Naast het opruimen van het terrein is er verlichting op het terrein bij de ingang geplaatst.

Ook zijn vrijwilligers aan de slag geweest om de oude coating van de zuidgevel te verwijderen. Deze coating is geheel verweerd en moet vervangen worden.

De vrijwilligers hebben laten weten dat zij het niet bij deze dagen zullen laten en dat zij nog wel meer willen doen.

En ook binnen staat het werk niet stil. De vloeren zijn in no time geïsoleerd.

3 juni:

De warmtepomp en het ventilatiesysteem zijn aangebracht.

En er wordt ondanks de hitte stevig doorgeverfd.